November 28, 2011

Jodoh Saya Yang Hot. :)

Assalamualaikum.

second entry for today. wajib okehh bagi menunjukkan aku bosan bagai nak tidur jee. tapi aku tak suka tidur ketika hari cerah. jadi kesimpulannyaa...apa yek? lupa dah.

tadi baru je lepas makan lunch bungkus dengan roomates. sekarang dah tak main bekas makanan polistren. ada bekas makanan kertas je. Alhamdulillah.. tempat makan kat sini dah ada kesedaran. ececehh..
tengah makan tiba tiba terkeluar cerita pasal jodoh sayee.



jodoh???  




 >.<   *kelip kelip mata masuk habuk* 





everyone have their own jodohkann. jodoh yang dimaksudkan di sini sebenarnya someone that you like. kira macam minad gitu gitu lahh. lepastu bila tiap kali terserempak je time tu lah tiba tiba control cun dan ayu. HAHA :D errr...aku sorang je ke macam tu? =.='

but puhleaseeee...aku tak ada control pun bila terjumpa dia okehh. dah nama pun minad. sekadar minad macam minad artis jehh. dia terlalu HOT untuk didekati. sumpahh dia HOT. sebab selalu nampak dia mesti pakai warna warna hot. warna merah. curlass gitu Jah.
I always telling my friends kalau dapat jadi awek dia tak rugi aku. kenapa tak rugi? sebab dia HOT ke? nope. sebab...


  • tak perlu aku pening beli handbag. pinjam dia punya je.
  • selendang dia pun aku boleh pinjam.
  • tak payah buang duit beli contact lens. dia ada.



pandaikan sayaa? ;P *pandai kepala hangguk*



orang kalau tak dapat apa dia nak jadilah macam aku ni kannn. ngutuk orang. haha ;D
aku tak kutuklah. aku berkata perkara yang betul. :)
aku percaya dia bukan spesies dua alam even though handbag dia lagi banyak dari aku. -,- dia cuma seorang lelaki yang terlebih pandai bergaya. itu je. dan dann yang penting he didn't wearing any make up. tak macam hot model kampus aku, Iris. he's soo beautiful. XD *you know what i mean right?*


muka jodoh saya macam ni lahh!
♥.


ingat lagi neh first time terjumpa dia sem lepas. masa tu malam and he wearing black tshirt dengan jeans lusuh. lepas selidik punya selidik dapat tahu sesuatu. habis member semua gelakkan aku. rupanya dia student part one. =.=' pandai aku pilih.

sekarang dah tua tak mo lah macam duluu macam kat sekolah. kalau kat sekolah direct terus bagitahu,




"aku suka kau." 





sikalangg haa..tak mungkin tiap kali minad kat seorang tiap kali tu nak bagitahukan. tamak haloba sungguh diri mu ituhh. dulu boleh main main, kini kita ciyes ciyess je. sebab usia semakin bertambah iaitu bersamaan dengan semakin tua.


tak nak lah boiprenn muka hensem. mereka perasan.



kita cari hati yang hensem je sudah. ;)







No comments: