November 30, 2011

Masuk Kelas Baru.

Assalamualaikum.

Semalam sumpahh busy. wait. sepatutnya sekarang pun tengah busy. kena salin balik segala nota yang lecturer bagi tadi sebab tersalah bawa buku. nota yang berjela jela tu kann. nota kelas sebelumnya pun kena salin dari kawan baru sebab ni baru first class masuk.



whatt?!!
dah minggu kedua ni baru first class?? 
apo ni cik qila uittt.
terok bebebor perangai hang.



aku tukar kelaslah sebab tak nak clash dengan subject yang lain. suka betul kan berfikiran negatif terhadap diri saya yang baik pluss sangat sangat baik nii. -,-

sedih sikit sebab tadi sorang sorang je dalam kelas. tak ada kenal rapat dengan siapa siapa. bila budak budak kelas tu masuk dengan muka terkejut tengok muka aku yang depa tak pernah lihat, aku buat muka tak bersalah jee. muka innocent. pandaikan saya berlakon. :)

okey okey. mahu pergi salin nota. dah habis ngadu dah.

wahai facebook dan blogg. cukup cukuplah goda saya.
sekian terima kasih. :)
Salam.


p/s: status kat facebook kadang2 tidak menggambarkan mood yea. mekaceh. :)



No comments: