November 27, 2011

Facebook Pada Saya.

Assalamualaikum.

Hari ni macam semalam dan semalam. bangun awal awal pagi breakfast depan laptop then bila dah bosan sangat tidur balik. the same thing I will do for tomorrow I guess. ouh yeah. semalam aku deactivated facebook. ingat nak teruskan. lepas tu dapat tahu tentang berita student Quantity Survey accident. terus online and post kat facebook. lepas dah post tu aku macamm...



aaa....









apa nak buat ni....





-,-"






apa sebabkah aku deactivated facebook tuh?

sebab facebook tu untuk connect with our friends. kan kan? but I didn't so what for-lah facebook tu. cuma setakat update kat status a few quotes yang sometimes menggambarkan perahsaan di hatihhhh dan stalk manusia manusia yang best untuk di stalk. itu sahaja. tapi lepas tu kan..



jeng jeng jengg...




even though I'm not in a friend list of this person, I always have interest to stalk that person facebook. so pagi tadi pun type-lah nama dia and search. pelik. facebook dia dah tiada. search nama girlfriend dia yang meletop letop tuhhh. serious awek dia sangat cun. rupanya they have some problem and then break up. senyuman sedikit meleret di bibir ku. :) sedikit je lah. I thought they will get married soon tapi rupanya tidak.. dari sini lah datangnya status aku yang pasal 'got the most beautiful girl but you cheat her' tu.

tak apa. she deserve for the best. abe kita tu memang dari dulu macam tu. tak pelik pun jadi macam tu. terkejut je dia dah dapat awek cun melecun tapi masih curang. amboiii. celupar betol mulut den. >.<

alaa.. dah tibai satu bungkus m&m pun perut berbunyik lagii. =.='

4 comments:

Ariff Mokhtar said...

saya nampak gambar saya :)

Aqilah Lala said...

nampak saja kann. ;P

Ariff Mokhtar said...

haha , mestilahh :P gambar yang comel tu :P eceh perasan sikit hehe :D

Aqilah Lala said...

perasan sikit?
macam perasan banyak jee.
:P