October 31, 2011

Dia Mengecewakan.

Assalamualaikum.

It's been awhile aku tak tulis anything yang betul betul ada dalam hati sebab everytime aku taip je mesti tak tertekan butang publish tu. then buat another entry yang isi isinya more public, not really 100% about what I'm feeling and how I'm doing. seolahnya seperti mengelak.
I'm fine right now. cuma mengharapkan nothing awkward thing yang berlaku je sebab I'm totally not ready for that.

Bila orang kata dia memahami keadaan kita. apa yang aku rasa?


Tak. Kau tak faham.


aku pun tak tahu kenapa masih ada je rasa kucewa. orang kata untuk memaafkan boleh. tapi untuk melupakan? susah. sangad susah dan payah. tapi satu berita baik bila sometimes aku jadi stalker orang yang sangad mengecewakan tu, aku tak lah terasa sedih macam dulu. marah masih lah ada sedikit.



credit to my old picture.


semenjak itulah I always telling myself, no one is perfect. jangan terkejut sebab pernah aku rasa wujud orang yang perfect pada dirinya. tapi rupanya... tettt! salah.  :) sebaik mana pun dia tetap ada celanya walau sikit pun.

a few weeks lepas peristiwa yang mengecewakan tu jadi, ada orang comment blog aku dengan comment yang buat aku terdetik,


pengecewa mengadu kat orang lain. 


menunjukkan seolah dia tu tak tahu aku tengah kecewa dengan apa yang dia dah buat. macam tak ada rasa bersalah. secara tak langsung nampaklah yang dia boleh teruskan hidup dia dengan lebih gemilang. mesti ingat aku perlikan? nope. seriously I'm happy for that person. sebab aku tahu keliling dia penuh dengan orang yang baik.

I'm totally single at that time when he doing things yang disappointed-kan tu. surely ini bukan kes putus cinta if that is what you're thinking of. anyway, benda dah jadi dan dah berlalu. apa yang jadi akan datang itulah hikmahnya. aku cuma tulis apa yang aku selalu terfikir. maybe I think too much.

esok first november. tinggal dua puluh hari je lagi cuti yang ada dan ada dua benda yang perlu aku buat sebelum balik. eh, wait. make it three. :)

akhiri luahan jiwang karat blonde ini dengan kata terima kasih sudi membaca.
salam. :)

No comments: