October 17, 2011

Aktiviti Harian Saya.

Assalamualaikum.

Macam karangan sekolah rendah punya tajuk je tajuk entry aku ni. -,-

Agak dah lama tak update rasa rindu lah puleee.. hehe :) dan dah update ni faham faham je laa. dah dapat balik daa lappy kesayangan! :D

Bagaimana cuti pada minggu pertama? Plan cuti ni pada minggu pertama memang menjadi seperti yang di plan kan.

  • bangun pagi. everyday bangun pagi. bukan bangun bangun matahari dah tegak atas kepala yea. tidak tidak. ecececehh..
  • kemas rumah. memang sampai seru nak kemas rumahnya. rajinkan? 
  • main masak masak. macam di jangka macam macam luka dapat. ape ke terok clumsy-nyee.. nak cakap konon selalu masaklah ni. hewhewheww... ;P
  • baring golek golek depan tv sambil nyanyi lagu kuch kuch hota hai. yang ni tak sempat lagi nak buat. sedih sedih.. =.='

selain tu perkara wajib bila duduk bercuti kat rumah. bake a cake/cupcake :)

belum bakar lagi.
sabar sabarr..
taraaa!
sila sila..
jemput makan.
terhad untuk 9 orang. ;P
cupcake yang aku buat ni tak sehebat cupcake adik aku la sebab dia dah selalu praktis. aku setengah tahun, sekali je buat. setengah tahun kenapa yea? sebab tiap setengah tahun cuti sebulan. time tu je la ada masa nak buat. mood pun macam membuak buak je nak buat cupcake.

itu je lah buat masa ni. nak cerita pasal family aku ada bakar satay ajak sedara then sepupu aku datang, tak lain tak bukan ber-gossiping cerita yang panas panas macam bohsan je kan. ;P

so, thank you for reading this. salam. :)

No comments: