April 2, 2012

Jemput Cicot yang demam.

Yea saya dah balik. :)
Ingat bila mama jemput dari kolej, bolehlah tidur sambil berdengkur sepuasnyaaa dalam kereta sebab malam tu dah bersengkang mata study, kononnya. ;P sekali, mama yang berdengkur, aku yang drive. Yessss! saya suka itu.



tadi jemput adik yang paling kecil dari sekolah sebab dia demam. sian diaa. jadi kakaknya yang tersangat baik hati ni pun pergilah sekolah dia. minyak habis, so isilah dulu of course. melainkan nak exercise tolak kereta, tak perlulah isikan? -,-

mula mula cari dulu kelas dia. dah tahu dah confirm kelas dia bukan aras bawah. pergi aras 1, nampak budak lelaki jalan kat tangga. tanya dia kelas darjah 3 kat mana. kat atas.
dengan cuaca yang agak panas hari ini, satu persatu dahku menyuson langkah. ewah wahhh. dah macam nak tulis novel pulak.
sampai tingkat 2 nampak dua orang budak lelaki ni tengok aku, tersengih sengih macam kerang busuk. ngehehehh.. ;P tanya pulak dia, rupanya kelas Cicot tingkat atas sekali. okay. tak perlu jogging kalau selalu macam ni. bila dah jumpa kelasnya, cikgu dia kata dia ada kat bilik guru tingkat bawah kat hujung sekali. O.o  ottoke???

memang exercise betul harini.
agak agak dah turun berapa gram lah yea? harharharr :D


dannn juga, tadi ternampaklah pula seseorang. :)
selamat tak jadi nak jenguk budak budak kat tempat kerja dulu. kalau pergi tadi mesti terjumpa dia. dengan keadaan aku yang agak serabai dan tak terurus sebab rushing tadi tidaklah mungkin aku nak terjumpa dengan dia. nehi, nehiii.

bytheway, number aku tak boleh nak call or text sesiapa. tapi kalau nak terima text or call orang lain boleh. tak tahulah apa masalahnya. sedih jee.




Nampak tak muka terpaksa senyum tu sebab penad. -,-



untuk harini itu je kot. anyway I'm glad to be home! walaupun kena buat kerja rumah. -_________-'
kepada yang cuti 2 bulan have fun lah yea. saya amat jeles sebab saya cuti sekerjappp je.
okaylah, bye.
terima kasih atas kesudian membaca dari awal hingga scha. eh? hahaha :D
Assalamualaikum. :)




No comments: