April 6, 2012

Yesterday Journal & Maafkan Aku Song Cover.






Semalam macam biasa melakukan perkara yang biasa dilakukan setiap sebulan sekali. terlalu biasa a.k.a. bosan buat sampai rasa nak minta tolong mama cakapkan kat doktor. nak stop pergi hospital. boleh? -,-'

tapi yang seronoknya bila keluar pergi hospital lepastu mesti dapat makan macam macam. XD



bila dah balik dari hospital, kemas baju pluss barang untuk dibawa balik kampus. kenapa dah nak balik kampus? almaklumlah, saya cuti tak lama macam orang lain. orang lain sampai bosan duk rumah, aku pulak tak sempat nak bosan dah kena balik kampus. hahaha buat cerita sedih pulak kan..
bosan bosan tengah kemas barang, kacau kuceng boncit macam tuannya ni tidur.
mana tak boncit. asyik tidurr je dari tadi. bila kena kacau, dia ngiau ngiau.
marahlah tu kononnya kena kacau tido. lepas dah ngiau, tidur balik. bila dah bangun, mengeliat lepastu dia ngesot ngesot je, pemalas nak bangun. mak aihhh.. tak sangka kuceng aku macam tu. =.='


tak banyak benda nak update. but I've make a new video. video cover.
janganlah terkejut yea bila dengar suara saya yang sedap ini. ngehehehehh  :)


2 comments:

Ariff Mokhtar said...

asal suara you suara laki? -________-
hahaha

Aqilah Lala said...

gotcha!
HAHAHA :D