April 23, 2012

12 Facts About Aqilah Lala.



01. Selesa bergurau lawak buduss dalam text/penulisan. Face to face? Selalu fail. Orang ingat saya serious.
02. Kawan lelaki tak ramai. Yang rapattt? Tak ada. Untunglah boyfriend saya. -.-'
03. Tak pandai decide. Sebab tu suka tanya pendapat orang lain.
04. Takut memberi reaction yang lebih.
05. Tak pernah merancang. Dululah.. sekarang baru terhegeh hegeh macam siput.
06. Suka bercerita dan membebel.
07. Suka kepada pendengar yang setia. Synchronise dengan nombor 6. :P
08. Power mata saya 500 kedua dua belah. Tak boleh lawan kannnn.
09. Dinding hati saya nipis. Saya tersangad sensitipp. aww~ menyampah. tapi suka berlagak tough.
10. Suka pada high heels tapi tak boleh memakainya sebab ketinggian yang tinggi dari kawan lain.
11. Kadang suka bagi ayat yang ada seribu makna. aceceehh.. macam ayat bawah ni.
12. Saya selalu terlupa. Tolong selalu ingatkan saya. >.<

dah cukup. banyak sangat. bosan orang baca.
lagi 12 sambung lain kali. :)





Dulu dan sikalang. 
macam sama je. orang kata lain. 
muka matured kott. HAHAHA :DD

No comments: