April 18, 2012

Dapat suka dari jauh cukuplah. :D

tak merancang pun untuk menulis lebih dari satu entry hari ni tapi lepas tengok cerita Impian Raya Emelyn tiba tiba terdetik hati dahku untuk menulis sesuatu disini. >.<

yea saya tahu itu cerita bersiri raya tahun lepas. almaklumlah tinggal jauh dari rumah tak dapat tengok tv. :(
saya tahu saya ketinggalan, terlambat.



sebab tu



saya.....




habis tengok kesemua episod dia hari ni. 



YEAYYY! XD



maaf maaf. tiada apa yang perlu dibanggakan pun cuma terasa seronok sebab cerita dia yang tergedik gedik manja itu  menyampahkan plusss best. :D






Emelyn reminds me to myself yang pernah suka seseorang dari jauh. awww~ XD
sangat sweet! :)  rasanya lebih bahagia suka dari jauh dari budak sekarang yang tak habis habis update status sakit hati putus cinta putus couple.

ommaiii... zaman kanak kanak anda sangat tak menyeronokkan.



kepada adik adik yeaa..akak nak nasehat sikit neh. toksah kejar sangat cinta sekarang. korang budak lagi kot. kawan kawan then suka macam tu, macam tu je cukuplah.
cuba pandang depan dan lihat..

jauhhhhh...... lagi perjalanan adik.

okay boleh ambil baldi dan wek wekk sekarang.
tahulah saya tak ada ciri ciri nak jadi penceramah bebas. ciss.


7 tahun Emelyn menunggu Akil. saya tak sehebat Emelyn.
saya dapat tunggu 4 tahun je. acecehhh..LOL   XP

okay tutup cerita. bye. :)

No comments: