April 9, 2012

Arak Haram. Tak Tahu?

lepas tengok a few pictures of my 'friends' aku jadi tertanya tanya. aku yang anti sosial atau mereka yang terlebih bersosial? HAHAHA :D 

yang membaca kalau anda terasa. 

pleaseeee,



DO. FEEL. OFFENDED.





teringat masa tingkatan 1 kot. ada assignment untuk subject seni. kena tampal macam macam logo dekat kertas lukisan and sebab saya tersangat nerd yang nerddd, got it? aku tak sengaja tampal logo botol arak. bila cikgu tunjuk kat semua orang, semua buat bunyi 


"woooooo!!!"





konon macam wow qila, gila dasat kau tampal logo arak. aku tingkatan satu and I am NERD kot masa tu. tak tahu tu logo brand arak.
tapi bila dah besar ni, dah tahu arak tu segala bagai dan dah tahu banyak hukum tak mungkin aku nak jejak tempat yang dipenuhi dengan ARAK.


eh, gila skema kau dari dulu sampai sekarang qila macam kau teror sangadd bab agama ni.





aku tak hebad pon dalam agama tapi kalau dah tahu HARAM buat apa nak dekat dekat dengan benda tuhh? memang kau tak minum tapi kau dah masuk pun lembah dia. macam restoran yang jual khinzir. kau masuk ke restoran yang jual khinzir tapi kau nak makan benda lain? 
macam tak ada tempat lain nak chill out. 

dan lagi satu, cukuplah keluar malam berpeluk sakan dengan lelaki. kau tu perempuan. 

tak payah nak tunjuk sangat pergaulan terlebih bebas tu. 


tak mention any names kat sini sebab tak nak bagi malu. nak kasi bukak mata kau tu je. itu pun kalau kau bacalah kan. HAHAHH




now I can see one of the hikmah not to be friend with HIM. 


No comments: