May 3, 2011

Kuala Lumpur International Book Fair 2011, PWTC.

i arrived at home on friday, saturday pergi sedara punya wedding then esoknya pulak my younger sister ask me if i can accompany her pergi pesta buku dekat PWTC haritu. i said yes. so kire tujuan aku ke sana cuma meneman adek ku sahaja.

bangun pagi tu lepas abes bengang dan bingung, tinggal lagi sisa sisa geramm tetap destinasi ke PWTC diteruskan. naek ktm kuang then turun dekat putra. aku ta penah pergi sana, mengharapkan adek aku yang sorang tu je lah tahu tempatnya kat mana. tapi haramm. ta leh harap. aku gak jadi penunjuk jalan. betul lak tu en. cewahh. bangga tak bertempat.

sampai je sana, memang gile ramai la wa cakapp. maybe sebab hari last kot en. this pesta supposed to be good for budak budak kecik pergi en. sebab orang kata perlu dipupuk minat membaca dari kecil. tapi kalau tempatnya dah sesak macam nehh..


pictures credit to; akuLaHyaSH.com

sesuai lagi ke nak bawak budak kecik? aku bawak yang tingkatan 2 tu pun dia asyik hilang. rambang mata tengok buku sampai aku pun dia tak kisah nak ke mana.

banyak gile buku kat situ. murah lak tuhh. da nama pun pesta buku. apa lagi yang banyak en. she bought like almost 10 books. novels, comics and also short stories. then i found this book written by  A. Samad Said. i want to buy it but when thinking about my 'sengket' condition, so i just forget about it.

sekali pergi PWTC nie, i thought i will get the chance to meet ikram since he stay at her relatives house for a while kat kl before balek rumah. tapi tak kesampaian jugaa..

balek rumah pergi pulak rumah jiran. ade wedding gakk. ramai pulak orang kawen baru baru nie. my ex-officemate, dua orang dah kawen. sorang invited tapi ta dapat pegi. sorang tuu tau tau je da ade gmbr nikah kat fb. melampau ta invite aku.

p/s; i hate this semester break. i thought i will be okey but it become worst.

4 comments:

Muhammad Ikram said...

p/s; i hate this semester break. i thought i will be okey but it become worst.

why sayang ?

Aqilah Lala said...

nothing lah. it's all about me. :)

Muhammad Ikram said...

ckp2 , tapi nak call pun da susah skang , bile nak renew ? tertunggu tunggu da neyh .

Aqilah Lala said...

na renew mcm ne. ta de transport na pegi.