May 16, 2011

cokelat untuk cekgu

2 days back i was busy melayan adek adek saya buat hadiah hari guru mereka.




adek adek ku yang serabai. ;D
buat sendiri senang, jimat itu yang penting, and ta perlu beli benda bukan bukan. haha.. cokelat nie masok perot teros sendawa. orang kata kenyang perot suke hati. kan elok buat cekgu kite suke hati. haha! orang kata lagi elok buat sendiri sesuatu hadiah tu sebab nampak la kesungguhan and keikhlasan orang tu. tapi aku buat nie disuruh. err.. buat buat lupe je dengan word disuruh tu yea. hihiee..

SELAMAT HARI GURU wahai guru guru sekalian! especially dekat cekgu-s yang mengajar dekat

Sekolah Kebangsaan Seksyen 24
Sekolah Agama Seksyen 19
Sekolah Kebangsaan Puncak Alam 1
Sekolah Menengah Kebangsaan Puncak Alam

sekola saya sikit je ta macam kembar saya Aqilah Akmal dengan kawan saya Anati Nasuha. banyak gilee sekolah dieorang.  =.='

thanks kat cekgu cekgu yang dah jadi macam mak dan ayah yang ke-dua pada saya. rindu cekgu! ade cekgu tadika aku yang still ingat aku siap sebot nama aku. cekgu the best lah! tak lupe ustaz yang rotan saye sebab.. entah sebab kenapa. ustaz ensem sampai saya lupa kenapa. gatal punye anak murid. ==' tak kurang juga thanks dekat cekgu yang pernah cubit manje sebab aku ta siap keje. mendalam yea maksud cubit manje tu sebenarnye. cekgu sekola rendah bagi soalan math sampai 100-200 soalan 1 hari and lepastu saya dapat nombor 1 dalam kelas sebab cekgu. hee.. teacher yang sakat saya dengan kawan saya tanye soalan cepumas and i was gile punye blushing at that time and lagi satu mase form 5, for the first time and the last time kena denda buat keje kat koridor. malu nyee ta payah cakap. form 5 pon still kena denda duk wat keje kat luar. naseb baek ramai ramai so ta malu mana. lagi enjoy ade lah. haha.. 

anyway ini ikhlas punye terima kasih. again, TERIMA KASIH kepada cikgu cikgu yang mendidik dan mengajar saya. thankss cikgu! sayangg cikgu!

No comments: