January 16, 2012

Si Budak Baik.

Pernah tak dah duduk dekat meja yang penuh dengan buku tersusun niat nak study.


alahaii baiknya aku ni. :)







lepas tu pusing belakang.






jeng jeng jengg...





roommates tengah online. 






aku baru je tutup laptop. 

takkan nak on balik?




terasa di psycho oleh roommates yang sama selama 4 semester.



aaaa...




bila dia nak study ni? -.-'





Semester ni tak ada pun keluar jalan jalan. terasa baik sangat betul diri ini. :)  *sekali lagi puji sendiri*
kalau pointer masih rendah juga bukanlah sebab asyik keluar. maknanya memang saya ni kurang pandai. 




"Mama pilih nak qila duduk rumah jadi bibik sampingan malam malam pakai baju kelawar atauu...





......








kahwinkan cepat!"





harharharr.. :D
sekadar propaganda. jangan lah bulat bulat percaya kata kata tu. -.-' lurus betul kalau percaya. 
dann..aku tak ada baju kelawar. Assalamualaikum. :)


senyum macam ni teros ramai yang add. XD

dah. aku tahu reaction korang bila baca caption gambar tu. macam ni..



euww minah ni. perahsaann!


=.='








No comments: