July 9, 2011

Waving Goodbye.

perkara yang aku paling tak berapa nak suke dekat blog aku ney bila ade entry yang sorrow sorrow neh. tapi tak semua rasa sorrow tu boleh di sorokkan. apa apa hal mesti nak luahkan jugak. cuma aku tak suke nak taip segala suka dan sakit di jiwa secara spesifik.

sekarang ni memang musim sedih sedih kan. break-up melambak gak kebelakangan ni aku dengar and baca kat blogg. termasok aku lah tu. boleh dikatakan tangga teratas.
kau tak reti nak kota janji tak payah lah nak buat janji semberono. *terrnaik angin kejap*

cukup dengan itu. cerita pasal aku pulak.

aku nak cerita pasal mimpi aku. semalam aku mimpi someone tersenyum manis kat aku dan cakap,

"I wanna meet you tomorrow. :) "

sweetkan? the funniest thing is, rupanya itu sign for the vice versa(sebaliknya). memang kelakar sangad bila teringat and at the same time i feel like to cry. macam orang gila pulak kan. okey. anda boleh juga jauhkan diri anda and say goodbye if u want to. ni bukan kisah aku dengan bf barulah. =.='

aku dah expect this would happened one day. betul betul jadi pulak. dunia kita tak boleh nak expect perkara yang membahagiakan. dan

Expectations is the root of all heartache. - Shakespeare.

cakap pasal sedih. takat sedih patah kaki tuu.. tak sedih pon. masuk besi boleh jalan balik. tapi ade satu benda ni.
patah hati. agak agak masukkan besi boleh baik balik tak?



p/s: Doa Perpisahan - Brothers.


2 comments:

Eien Mohmad said...

syg, be tough ya! (':

im here fer youu laaa dear.

Aqilah Lala said...

i seminggu sekali emosi en. ada je yang jadi. haha..
thanks eien. :)