July 23, 2011

Buah si jantung hati. :)

dah sampai college pun. awal betul macik neyy pergi college. semangad belajar ke? semangad laa sangad kann.. =.='

bilik kosong. roomates semua tak sampai lagi. sebab aku sorang je yang semangad nak balik sini. tapi tak apa. sukee bilik kosong ni. boleh melalak tanpa menganggu orang. ;DD

dari mula cuti hari tu da merengek mintak mama masakkan sesuatu. da nak balik college ni, mintak kat mama sekali lagi barulah dapat.


ni dia! cekodok jagung! kau adaa??? haha...
seriously ngidam cekodoks ni sebelum cuti. lastly dapat jugee. diri ini tak berpuas hati selagi tak dapat air sejuk. so turun lah sekejap beli air gedegang.


saya tahu air sebegini tidak menyehatkan. tapi yang instant tu lah yang sedapp. ;)

terlupa pula nak bercerita tentang kekasih hati saya ni. sebenarnya dah lama dah kami bersama. cewah, cewahh... ayat tak boleh tahan. geli gelii. tapi itulah yang sebenarnya.. malu i nak cerita.. tapi tak lengkap rasanya kalau tak bagitahu.

dia yang sentiasa bersabar dengan perangai saya.
memberi nasihat bila saya perlukannya.
sentiasa tahu bagaimana untuk memujuk dan tak berputus asa.
menerima masakan saya yang tak sedapp tu.
yang kadang kadang suka buli. haha :DD


itu sugar daddy saya! kami serasi bukan? =.='
mama pon jeless.
adakah yang masih berani untuk masuk line.
hahaha ;P

p/s: masih memakai kedua-duanya sebab..

No comments: