May 31, 2012

Didi Khadijah. :)

Gambar sebelum balik kampung.


Assalamualaikum.


capturing some pictures with Didi. nama nak modern je kan. nama penuh dia,

Norain Khadijah Binti Zulhisham

Untung dia nenek yang bagi nama tu.



entah tak tahu dari mana dia belajar benda benda yang aku masa umur dia pun tak tahu apa maksudnya. 
dia tahu apa tu couple, clash. bebudaks zaman sekarang kan. 

aku tak ajar pun okay dia benda tuhh. sempat pula lah kan aku nak ngajar dia while aku pun always ada kat Perak. aku berlagak harimau adalah. but since dia macam dah pro dengan benda benda tu, aku jadi suka pulak ngadu domba dekat dia sekarang.

kat sekolah dia memang ramai peminat. selalu dapat surat. selalu kena ngorat.
haishh. adik siapa lah ni kan. lalala~


she is such a good listener. 
I told her everything that happened to me. benda benda yang aku risau or sedih or happy. bila nak gila gilaa pun dengan dia je lah. kalau dengan yang lagi sorang tu memang dia tak faham cara gurau kasarr kitaorang pastu dia merajuk sampai muncung mulot tu boleh sangkut baju.


ada satu hari tu bagitahu dia pasal status aku. guess what how she react with it.



"Yeayyyyy!! :D "
"Eh. Kenapa suka pulak ni?"
"Sebab dia tak deserved untuk qila pun."
Then dia senyum sampai tak lekang dari bibir. 
-,-'



okay. this is for my adik adikk.
Sorry kakak tak boleh nak protect korang bila korang in trouble, kena buli or anything yang berkaitan dengan anasir anasir jahat neh sebab kakak tak ada kat rumah. Tapi kakak percaya korang boleh protect diri korang dan tahu how to handle it.  :)

Mana tahu?
sebab susah nya nak percaya adik adik kuh yang ganas ganass ini di buli. tak mungkin. =.=



ouh yeah. signature for both of us is, hidung kembang.
*mesti nak scroll atas tengok gambar hidung kembang ke tak enn. trololololll ;P

*we will make some video tomorrow. :)

No comments: