May 10, 2012

Sakit.

dulu memang susahhhhhhh sangat nak sakit. kalau demam, batuk, selsema, kahak tu semua paling paling pun setahun sekali baru dapat. kira kalau aku tak pergi sekolah tu macam tersangat peliklah. acecehh.. pelik lah sangat. mungkin berkat atas jagaan mama saya yang tersayang tu kot saya sihat sentiasa. Alhamdulillah.. :D
alahai! sweet nye kau qila. ;P


tapi minggu lepas dengan minggu ni je sakitnya berganti ganti.
sakit tekak, demam, selsema, sakit mata, demam balik, batuk, selsema dan begitulah seterusnya... tadi pun sakit kepala kejap. :|



kenapa ni..? kenapa macam tu sekali?




mungkin







kerana...



.  .  .





saya semakin tua. yeayy! -,-



saya ingat tentang sakit penghapus dosa tu tapi mungkin sebab tak pernah selama ni dan berganti ganti sakitnya kadang jadi tension.


“Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu kelelahan, atau penyakit, atau kehawatiran, atau kesedihan, atau gangguan, bahkan duri yang melukainya melainkan Allah akan menghapus kesalahan-kesalahannya karenanya.” (HR. Al-Bukhari no. 5642 dan Muslim no. 2573)



sakit hati can be include into this. makanya oleh itu tak rugi apa punggg kalau kena dengki. eh? terkeluar cerita. ;P

oleh itu bersabarlah Aqilah. :)


lagi penyebab sakit?
boleh jadi mungkin sebab aku dah tak tidur awal macam biasa kot.
entah.

terima kasih kat kawan saya, Fatin kerana membelikan barang keperluan saya masa saya demam haritu. harini hari saya awak tolong, esok hari awak giliran saya tolong pula yea.



okaylah. tidur awal hari ni.
Assalamualaikum dan terima kasih kerana kisah. :)

No comments: