May 2, 2012

Saya CS student dan Suri Rumah yang berjaya! Tak lah sangat. -.-'

Assalamualaikum.

This past few days is quite great.
Have a smile that are more bright than few months ago. enough for me if it can stay remain more longer.  :) but still kita akan jatuh ke bawah, tak selamanya di atas. macam rodaa. you know-lah. selalu kita dengar pepatah tu.


"Hidup macam roda. Kejap kita kat bawah, kejap kita kat atas."




Lagi dua minggu je nak habis intersessi. Yeayyy! then kerja kerja harian akan dilakukan. tahu je lah kan kerjanya. beli barang masak, masak, cuci baju, sidai baju, sapu rumah, angkat baju, lipat baju. -.-'



"Ma. Isteli isteli dan anak pelempuan sikalang tak main dah buat kerja ni semua. Duduk lumah pun pakai bibik. Am I an old fashioned suli lumah?" 
*sambil buat muka yang tersangat menyampahkannn. tampo mahu?



actually still ada yang masih buat kerja semua tu even kena pergi kerja penat penat. pergi pagi pagi butew, balik almost Maghrib. saya rasa sangat kagum dengan orang tu.
orang itu Mama saya! :')
nenek have such an awesome daughter and my dad are so lucky. Tidak lupa juga saya. Cayang Mama! :)


I can do all of it by myself tapi...
tang masak tuu... aaa... ermmm... =.='
I'm not a good cooker. so bad. habislah habislahhh.. tak ada siapa yang nak masuk minang nanti.
haters saya kata. padan muke! padan muke! orang suruh masak, tapi ngadap laptop.
saya science computer student.  nampak tu. meh tulis besau besau sikitt.


science COMPUTER student. 


sangat normal kalau nampak online like 24 hours. nak pergi mandi pun biarkan online. pergi kelas pun still ternganga lagi laptop ni. bangun pagi dengan tak bergosok gigi lagi first thing untuk dicapai. laptop. kawan saya lah. saya tak adalah sampai gitu. hehehe :P


This morning outfit.
Blue color. awak cuke kale ni kan kan?
muohohoo..  -,-'



2 comments:

Ariff Mokhtar said...

amboi dah siap suka colour bagai , ehemm :P

Aqilah Lala said...

eh. bukan you suka kale biru ke?
tak yeh?
you suka kale apa? dah silap lah nii.. -,-