May 8, 2012

A q i l a h L a l a .

Dah siap nak pergi kelas, turun tangga on the way pergi blok sebelah nak tunggu Ainy dengan Yana then tiba tiba terdengar orang panggil dari belakang,



"Aqilah. Aqilah. Aqilah Lala.
Langkah ter-stop pusing belakang. ouhhh..diaa...yang aku tak tahu namanya. dia sambung.
"Kita satu kelas kan? Kelas Network. Puan Afni."
"A'ah. Kenapa? Kelas tak ada ke?"
"Kelas batal. Ni pun baru tahu tadi."
Penat I siap shantek shantekkk lebih dari biasa hari ni kelas batal pula. -.-'




sebenanrnya nak habaq mai tu haa..nama glamer ceq tu jaa.. 
glamour ke? heh. Perahsaan. please pleaseee. =.=

Mana dapat nama Aqilah Lala?
Nama tu daripada kawan caye, Fatiehah yang memulakannya dengan memanggil saya Kiki Lala. saya tahulah nama company baju budak tu ilham daripada nama saya kan. ahakss. enough enoughh. 
After that letak nama tu dekat Myspace and then Facebook. Lepas tu teroslah pemes. HAHAHA pemes kah? sangatlah kan. 
Start dari situ lah most of my friends panggil saya Lala, Aqilah Lala. 



dah tak tahu nak bebel apa. sekarang pun dah jarang meng-hupdateee-kan. duduk bilik tak keluar ke mana mana nak dapat ilham macam mana. 
tapi harini dapat tengok you tube puas puass then jumpa lagu Payphone. Bestt! 


okaylah. nanti dah start cuti maybe update lagi banyak.
enjoy this song cover by Paradise Fears, Payphone. Assalamualaikum.  :)



No comments: