September 23, 2011

Silalah tahuu. :)

Tahu tak, tahu tak? hee.. XD  *kalau tak bagi tahu nak tahu apemendenye en.

semester ni bukan lah semester yang best. ha'ah.

Calculus 1 semester lepas yang aku gigil nak jawab final aritu, lepas tuh bila masuk semester ni kena pulak belajar Calculus 2. memang terkejut macam ape daa. memang tak laa.. mesti bagai nak pengsan jawab final nanti. okey. itu satu subjek. the second one is Java.

selama ni belajar C++ je haaa..tiba tiba upgrade masok Java. dengan syntax panjang berjela. bila buat test tak pernah masa nak cukop. cenggana hah nak buat final nii. menangis kat situ jugaklah kalau tak sempat buat.

and then ekonomi, multimedia. berpeloh peloh lah ceq nak jawabnye nanti. disebabkan Bel dengan Ctu dah lepas so tawakkal je laa yang tu..

kalau dah tak best kenapa macam seronok je masa mula mula tadi?





sebabb...  :)


















habis da tatap muka seorang demi seorang? siapa depa tu? apa special sangat dengan depa tu sampai aku pampang muka muka depa kat blog aku?

mereka kawan saya lah. 

nak ada muka kat sini jom jadi kawan saya. rela? HAHA :D

p/s: tengah tak sihat pon bole update blogg lagi. =.='


No comments: