June 5, 2012

Cukup Tersentap?

It is not easy for keeping yourself things yang duk terngiang dalam hati bila tak ada orang untuk di ajak ber-gossip bersama sebab semua orang tengah BUSY SANGAT kan. 

aku pun macam dah lama tak sentap sentap dalam belogg yang kian suram ni.


last week aku ada post satu entry but then aku hide entry tu. 
terciptanya gubahan karangan (ohmaii ayat) tu sebab masa tu tengah dalam proses melupakan sesuatu yang before that ada melekat dalam kepala and I was thought it won't change anymore.
tapi terbukti takdir telah merancang sesuatu yang berbeza untuk diri saya. (ayat kau. again omg.)


rasa macam begitu terhina diri saya ini tewraserr diperlakukan sedemikian rupa. (propa melampau)
kemain lagi kann nak main hide and seek. 
anyone? cukop pedas chilli ni?



I was trying to keep my mouth shut so you wont get hurt for anything that I said.
kau pon tak cakap teros terangg apa yang kau nak sebenarnya. cakaplah suka si mulut murai. senang kan. nanti aku carikkan lah sekor burung murai. 

want to protect-lah, nak jagalah.
kononnya.


lepas tu nak fikir dulu lah, tak seiring lah. 

memang dalam hal ni kau je yang berfikir. aku duk rumah ni tak ada fikir apa pun macam orang tak tahu apa apa kannn. macam tak tahu apa yang jadi. macam tak nampak apa yang berlaku.




terlalu banyak menyimpan.
maybe this is the consequences.


it's okay. 
belajar dari pengalaman. 
lepas ni jadi Joyah lah kot.

No comments: