June 9, 2012

Cuti dah habis. Apa jadi?

Fenadd dah angkat beg masuk bilik, gosokk semua baju yang ada then pergi bilik kawan yang rasanya macam sepuloh batu jauhnya tu. -.-'

cuti dah habis dan dengan semangatnya balik kampuss pada hari pertama pendaftaran. ulang yea. hari pertama.

semangat kan, semangat kannn
muahaha ;D


harap bukanlah semangat yang jenis hangat hangat tahi ayam jee.
bila start belajar je mula penyakit malas datang berlumba. ubat rajin pun berlalu terkedek kedek macam itik. tapi memang selalunya macam tu. =.=



comment tentang cuti semester yang lepas:
"saya rasa cuti ni macam pendek sangat. harap boleh dipanjangkan lagi."

HAHA :D joking joking. dah aku amek short sem. memang lah pendek je cutinya. tapi sebenarnya cukup sangat cuti tu. sungguh cukup. cukup cukuplah masa yang diberi untuk mengepam diri.


permulaans shuti lepash short shem smemangs taks sberapa sbest shangat. *terbeliat lidah nak baca*
average je. langsong tak ada perkara yang membangkitkan semangat. 
nak kata bosan tak pun, sebab banyak sangat benda boleh dibuat kat rumah tu.

pertengahan cuti pulak balik kampung kat Johor.
masa tu barulah rasa cuti kali ni rasa seronok sangatt. mungkin sebab aku rasa macam aku mula sedar tentang banyak sangatt benda dari mula balik kampung sampai habis cuti. It was like a wake up call.

aku mula sedar yang

  • macam mana masam adunan kek tu, macam tu rasanya bila dah dibakar. -.-'
  • kita kena kosongkan perut sebelum nak pergi makan kat Tree steak House. haha :D
  • bilik akan kelihatan luas bila dikemas. :P
  • kalau aku jadi cikgu, mesti aku cikgu yang paling garang sekali.
  • kadang tak semua orang yang suka kita tu suka segalanya tentang kita.
  • tak semestinya orang yang kelihatan baik dan sweet talker boleh kita percaya.
  • bila kita ada untuk orang tu, kita sebenarnya mengharap orang tu pun ada untuk kita :')
dann banyak lagilah.




tentang permulaan semester ni rasanya macam tak berapa nak bagus sebab mama cerita tentang mimpi buruk dia kat aku pagi tadi. harap harap sangat semua tu cuma mainan mimpi je. :(.


anyway, harap dapat ingat nasihat mama which is jangan terlalu banyak berfikir benda yang tak sepatutnya. 


tiba tiba rindu nak panggil then kacau Didot. 
ayokk tak tahu. haha :D



terima kasih kerana membaca dan Assalamualaikum. :)





No comments: