April 12, 2011

mengapa diduga begini?

dia yang menjadi peneman ketika aku sunyi dan bosan. sentiasa gembirakan aku dan dia juga pernah menyebabkan aku menangis. tapi aku tak kisah  langsungsebab aku sayang sangad sangad dekat dia. aku dikenalkan dengan dia tahun lepas beberapa minggu selepas aku masuk semester pertama di U.

haritu dalam hati aku dah berniat nak meluangkan masa dengan dia. gembiranya bukan kepalang. excited aku nak balek dari kelas. sepanjang perjalanan dari kelas ke bilik aku tersenyum memanjang. since kerja aku pun tengah melambak. so aku plan nak buad kerja aku dengan dia. dia selalu tahu bagaimana nak selesaikan assignment aku. aku suka. tapi atas sedikit kesilapan, dia menjadi sakit dan tidak lama kemudian dia terpaksa aku hantar masuk ke wad..  sedihnya aku tidak dapat diungkap dengan kata kata. risaunya aku tidak seorang pun dapat memahami. cuba untuk mengharapkan pertolongan tapi semua kelihatanya tidak endah dengan keadaan aku.  :'(  aku redha sahaja. dia, D bukan nama sebenar.

2 minggu kemudian kenalan aku sebelum aku masuk ke U turut sakit. aku mengetahuinya ketika aku berada di dalam kelas. aku jadi tidak tenang untuk belajar. aku jadi semakin sedih. susah untuk aku menjalani hari hari aku tanpa dia di sisi. dia halwa telinga aku pabila aku bosan dan ketika aku sedang belajar. roommates aku pernah berkata aku macam orang tak betul ketika belajar sambil mendengar dia bersuara. tapi aku hanya tersenyum mendengar itu. sekarang aku jadi rindu sangad dekat W.

mengapa aku di duga begini? D sudah pulih tapi dia tidak seperti dulu lagi. dia berbeza sangad. orang kata dia sama sahaja. tapi aku tahu dia dah lain dari D yang aku kenal dulu. tapi tidak mengapa. aku tetap gembira dengan kehadiran dia di hari hari aku.

W aku tidak tahu apa aku perlu lakukan sekarang. aku harap cepatlah pulih dan kembali kepada W yang aku kenal dulu. tolonglahh bersuara kepada aku kembali seperti dahulu W508 !

ouh yeah. selamat kembali Dell ku sayang !

11 comments:

Muhammad Ikram said...

wah , ske2 . :)

Bubbleqa ♥ said...

cisss. suspen je cite -,- ingtkan cite pasal boyfie tadi. hahaahaha

Aqilah Lala said...

muhammad ikram: hehehe..ta jeles ke? ;P

eqa: menjadi la citer qila nie kirenye yek. hihee.. :)

Muhammad Ikram said...

hahaha , tak jeles , coz lepas tgk jer tajuk terus cari subject entry neyh , so tak bace pun , then terjumpe la w508 and dell tu , hee .
bubbleqa : nothing to story bout me , nothing special :)

Aqilah Lala said...

elehh. pasneh ta yah taruk tajuk lah.
banyak benda nak citer pasal b. tapi takkan nak citer sumer kat blogg.

Bubbleqa ♥ said...

dahhh gadoh gadoh haha

Aqilah Lala said...

gado gado manjee. hehehe.. ;)

Muhammad Ikram said...

suda , jgn bergadoh pasal saye :)

Aqilah Lala said...

eh. pasan pasan.
haha! :DD

Muhammad Ikram said...

pasan itu adalah hobi saye yer , hee .

Aqilah Lala said...

hobi rupanyaa.. :)