April 28, 2011

Algebra kari ayam.

habes paper tadi saket kepalanye bukan maen lagi uii.. so balek je teros lelap kejap. tapi lelap kejap pon still saket. then ingat maybe sebab perot ta berisi. na beli rasa malas+pening pastu teringat lah...

haritu balek rumah pastu shopping dengan mama. mama recommend aku dengan makanan dalam tin Chef Wan. memula tak berkenan langsung. lepas tu tadi baru teringat nak bukak. kari ayam wohh. yummyyyy... meleleh lah air liur korang tengok aku mkn kari ayam. tapi mkn dengan biskut je. bhahaha.. first time aku buad. kalu makan dengan roti tu normal la en. biskut??? agak pelik sedikit di situ. not bad lah kari ayam tu. cube try.

so dah makan kari ayam tu dengan lahapnye, haha. nipu. ta de lahap pon. still saket pale neh. gara gara paper Algebra tadi la nie kott. ish ish ish....

tadi kemas baju baju
kasut, iron, water heater, 
baju, buku buku, 
hanger, baju lagi, seluar, 
carpet, beg, pinggan, baju sekali lagi,
cawan, fail and again baju.
hehehe..

selesai suda pack barang. ta terasa pun nak balek. tapi nak balek. nak goyang goyang kaki kat umah. haha! memang tak lah aku nak goyang kaki. banyak kerja kerja yang menanti ku di rumah dengan setianya..  :)
ouh yeah. im hoping to meet with all my friends. na jumpa! na jumpa! tu je. fin.  ;D

No comments: