February 8, 2013

Suara persis Awie. :D

Assalamualaikum. :)


Dua minggu lepas dapat suara ROCK ala ala suara Awie. Seronok hah main main dengan suara tu dengan tak henti sebut,




"INI SEMUA POYO! POYO! POYO YO YOOOOO!"




Hahaha :D Keterujaan aku memang sentiasa tidak bertempat.
Lepas tu sedih sebab tak dapat minum air favorite aku. Air Sejuk. :'( Sedihh cam kerinduan katil yang empuk. Bila makan kat luar pun order air teh o limau panas. hwaaaaa D': tak ponah ponah keluar makan order air panas. heh.

Itu cerita dua minggu lepas. Seminggu bersuara jantan lepas tu dah elok dahh. cukup cukup seminggu lepas tu demam tetiba. sakit tekak. malam sejuk teramat sampai badan macam kebas. T.T Tuhan saja yang tahu rasa dia macam mana.






Tapi alhamdulillah sekarang dah okay sikit. Cuma satu benda je yang menjadi gangguan. Bila masak tak tahu masin masam manis tu cukup ke tak sebab tekak ni so soo je boleh rasa. Nasib lah adik adik aku dengan parents aku makan masakan aku tu. Heheheee XD Sepupu yang baru datang pun perasan perubahan suara aku yang baru terjadi a few hours ago.

Selamat datang 'awie'. -..-




Selalu sangat terasa berbelah bahagi nak buat confession. 
Lama lama simpan perap kalau jadi jeruk sedap jugak. 
Ni tak. Jadi basi.



Selamat bercuti kepada yang dapat bercutiiii! ;D


No comments: