April 2, 2013

Assalamualaikum. :)


Tak sepatutnya jari ni menari nari atas keyboard menaip dalam blog bila diri tengah dalam kehimpitan waktu tidur dan waktu assingment. Tapi rinduuu nak update. Hewheww :D


Sabtu lepas pergi kenduri kahwin Abang Halim. Dia dah macam family sampai dia bahasakan diri dia 'tunang' aku. Aaaaa... Pon boleyy kan. Dia kenal aku dari aku umur 10 tahun lebih kurang and he's the only malay office mate yang rapat dengan Mama. Sebab tu we're like a family sebab kitaorang almost every year mesti keluar sesama mandi sungai ke, makan makan ke and yang paling pentinggg.. everything about kitaorang adik beradik semua Abang Halim tahu. Gossip Girl habis mereta tuu. -.-"





Dah lama tak jumpa Abg Halim and bila jumpa dia nampak susut gilee. Ye lah kann. Nak kahwin, dah ada yang tersayang of course lah nak hidup sesama sampai bila bilaa. maka kesihatan perlu di utamakan. iklan kejap. :P

Pengantin perempuan asal Sarawak. Fuh! Dengar cerita bila hati dah berkenan sampai beli tiket flight nak mengenal hati budi lebih dekat. Wah wah wahhhh! I'm impress!
Apa apa pun, moga moga berkekalan sehingga ke akhirnya dan jadi pasangan yang sweet dan comey comeyy yea! >.<






Aku ada jawab 50 soalan under counseling program berkaitan perahsaan hati. sumpaa soalan dia buat aku terkelu lidah lepas tu nak gelak terbahak bahak. tapi ignore lah yang tu . yang nak di highlight kan adalah ini:-  mengikut kesimpulan atas jawapan yang aku beri, didapati aku dijangka menjadi...







ANDARTU. 






cisss. Mama! Carik kan boipren pleaseeee!
Agagaga~



No comments: