March 16, 2011

Marry marry marry.

i just knew that my friend just married like 4 days ago dan kitaorang nie sebaya. baca tuu. sebaya. tekejot tak payah cakap lah macam mane. ta penah pulak aku dengar dia ada bf. and shes not a type of girl yang suke couple couple nehh. ganass macam laki la kot dia tu. mulut macam mak cik. haha.. gurau jeee.. jangan marah. tapi datang kelas relaks je kau en. 

tak perlu lagi tertanya tanya. siapa agaknya orang pertama sekali yang akan kawen dalam kalangan budak budak kelas aku? dah terjawab daa. haha.. biasalah girlsss. we have like hundred questions about our future and all the question mesti bermula dengan, 

"who the first one that will . . . ?"
  • got their true love
  • tunang
  • naek pelamin a.k.a kahwin
  • have a child
  • graduate
  • kahwin ngan datuk kepada cucu ???
haha! yang last tu i made it by myself. ta de tekeluar pon soalan soalan sebegitu. tulun sikitt. hehee.. and soalan soalan lain yang teramad jauh yang belom tentu lagi terjadi seperti
  • nak anak perempuan berapa? anak laki berapa?
  • tema majlis kahwin warna ape?
  • nanti kahwin nak sediakan lauk apa kat tetamu?
  • amek catering ke masak sendiri? bhahaha...
mengong. tapi ade je yang berangan angan macam tu. siap dah pikir nak amek siapa jadi perunding majlis kahwin and member member sume dah cop tempat nak jadi pengapit. melampau melampau. haha! ta pe. kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan. walaupun sesetengah tu boyfriend pun belum wujud dan jauh sekali calon pengantin laki . tu belakang citer. agagaga~

anyway, kepada kau babe. eventhough kau ta bace pon blog aku ney still aku na say congratulation babe! :)  moga bahagia sampai ke anak cucu. tak cukup lah. sampai ke hujung nyawaa.. oihh..sweetnyee.. anyway still aku jealous neh. macam mana kau boleh kahwin dulu dari aku neh? hahaha...  

sekadar gambar hiasan.
this is my cousin wedding photoshoot.
My little sister, Aishah while being flower girl.

No comments: