December 5, 2011

Makan Nasi Minyak Semenyih. :)

Assalamualaikum.

Mentang mentang balik rumah haritu sampai terlebih dos bahagia teros tak ingat blogg kannn. kalau selalu update pun bosan juge. marilah tebus kembali.

tengah tengok entry blogg yang lama lama untuk assignment web programming terjumpa pula satu entry ni yang mengingatkan perasaan berbelah bahagi aku masa semester dua dulu. melibatkan pemilihan antara dua orang yang terpenting. XD tapi ceq tak publish pun sebab tahu dua orang tu akan baca. :)

anyway, sebelum balik kampus semalam rezeki ceq makan nasi minyak. XD asal balik je rumah mesti kebetulan ada sepupu yang kahwin. serious aku pun tak tahu sepupu aku nak kahwin. family pun baru dapat kad kahwin two weeks ago. aku yang kat kampus ni lagi lah tak tahu apa apa.

kat majlis, adik adik yang lain tak tahu bila masa pulak pandai nak malu malu makan banyak. muka aku jugaklah yang amek nasi banyak. -,- pantanglah kalau jumpa nasi orang kahwin. ;) lalala~




disebabkan berkejar masa nak balik kampus, tak sempat nak tengok pengantin pakai baju pengantin. T.T
sedihkan cerita saya? =.='

nak tengok pengantinnya?

oppsss. in pengantin lama.
tak ada gambar pengantin. nama je pergi majlis kahwin. ;P

okeylah. kebelakangan ni asyik post pendek pendek je sebab sibuk sikit dengan kampus. bukan buat buat sibok okeyy. =.='


habis dah entry ni. salam. :)

muka macam haremm.

No comments: