August 10, 2011

Tembok tidak terlihat.

separuh hati kata ya.
kata ya, dan ya.
ya, perlu kau terima.

separuh lagi mengingatkan kisah lama.
nak diulangi?
menggeleng.
ditanya lagi?
berdiam.

banyak betul aku berpuistis kebelakangan ni. dah lah tak sedappp. terpenyakit dengan ada orang tu yang better dirahsiakan identitinya. XP  nak menaip, banyak yang ingin diluahkan. tapi sentiasa terhenti, tidak mengetahui dihalangi tembok apa. tengok tu. ayat baku lagiii.. tension lah baca blogg aku neh kan. aishh.. :|

semalam tak sahur. petang saket perut. isk isk.. sedihh. kat kedai makan pula tu. tengah menunggu waktu buke. tapi buat muke slamber je. lagi sekali tension. *garu garu kepala
gedik je nak mengadu kat blog. mengapa? sebab tiada yang bertanya khabar. so pura puralah buat blogg ni jadi pendengar setia aduan segala rasa.

kalau terbenci bimbang tersuka.
bila dah suka, jangan membenci.
saya berhajat hendak bertanya,
siapa gerangan kekasih hati?

ewahh. kau dah macam orang datang nak menyunting bunga dah ha Qila. baik berhenti Qila. tido lagi baek Qila. esok ada kelas Qila. esok taip lagi sampai puas hati kat blog ni okey Qila.

Good Night semua.  ♥



No comments: