July 7, 2011

Sibuk dengan Pengganti.

minggu ni teramat busy yang teramat amat sesangadnya.

mula mula assignment for Multimedia, e-card membuatkan aku tidor lambat 2 malam berturut.
presentation for BEL. dah prepare nak present tapi lecturer kata aku dengan partner ta payah buat. terbaek wokk. I know some of u will said

"yesss! ta payah present!"

permasalahannye sekarang saya siap dah search kat internet lagi tu, punye semangad nak present. nak merasa jadik lecturer kejap explain kat kawan kawan. tak ada rezeki.. nak buat macam mana..
Public speaking for BEL.
Quiz Ekonomi dengan Java dannn test Calculus.
cukup gile tak?
membuat semua itu dalam 1 minggu. akibat yang ditanggung badan rasa lemah, mata buat hal. so aku ponteng koko for this week. bukan ponteng saja saja nak goyang goyang tangan yer. sebab saya tak berapa nak sihat. makan ubat?? jangan harap. hoho..

tapi semua itu bukan alasan untuk ponteng kelas okeh. cewah cewahhh.. haha! :D

disamping itu juga aku nak meluahkan rasa tumpang bahagia sangad sangad. kenapa yea? jumpa pengganti ke? opsss.. walaupun saham sedang naek sekarang *omg perasannye minah ni =.=' * tapi aku tumpang bahagia je dekat kawan baekk sekolah rendah aku yang tengah bahagia sekarang ni. tak sangka betul dia sekarang dengan kawan aku jugak.


bertuah tauu.. dapat bersama dengan orang yang betul betul kenal kita. diaorang kenal dari sekolah rendah kot. satu kelas lagi tu. bukan senang nak dapat macam tu bukan.

Kesimpulannya di sini yeaa.. aku tengah busy dengan campus stuff bukan dengan ehem ehem. haha.. buat bedebar debar je nak tahu kan siapa. haha.. amir kata, i'm sorry.  :)
juga diatas sikap suka takbur itu sekadar gurauan. saja masuk bakul angkat sendiri.

okey laa. nak buat berenang gaya bebas kat atas katil. mata dah ngantuk. hehe..

No comments: