June 24, 2011

Tertipu dengan Si Penipu.

my life was in average right now. theres no up and down. maybe its not the time yet. tunggu lah bila aku kena nanti mesti aku meletop letop macam bunga api. abes satu hari dua tiga entry aku post untuk meluahkan segala rasa masam manis masin yang ada kat hati. ingat lidah je ke yang bolee rase.

banyak perkara yang terjadi kat member member aku.
perkara yang paling terbaru berlaku was in PC Fair at my college.

pemangsa : kuli company barang berupa education stuff
mangsa : beribu i guess, termasuk kawan aku.
barang korban : sejumlah wang yang boleh beli 4 ketul pendrive Kingston 16GB or 3 bijik hard disk 2Tera.
kes: kena tipu, barang tak dapat. nak cancel barang, 'kuli' dah hilangkan diri.

muka 'si kuli' ketika memujuk dan memukau customer.
kes ni sebijik macam aku kena time facial saja saja haritu. amoi tu kata 22hengget. aku pun okeylah try. dia dah cuci cuci muka aku and sapu toner segala lepastu, dia taruk mask kat muka aku. tengah dia lekatkan elok mask kat muka aku tu baru dia cakap,

"mask ni lain harga yaa.." 

haram jadah betul amoi tu. ngamuk kat situ gak aku. ceth. selamat tak jadik hulk.
kita ending kan cerita tu kat situ je yeaa.

perkara yang lain terjadi macam friendship, trust dan macam macam lah. walaupun tak sama, dah pernah aku lalui perkara yang hampir serupa. mungkin aku tak sefaham orang yang melaluinya tapi aku faham keadaan dieorang. cuma yang mampu, mendengar untuk meringankan beban.

adess.. kepoyoan mulai menjelmakan diri.
nak muntah pulak aku rasa. :D

No comments: