June 27, 2011

Aku berubah?

Aqilah Lala said; 
Jangan 'butakan' hati bila mata 'menghakimi' sesuatu. 
Jangan 'butakan' mata bila hati mulai 'menutup' dari sesuatu.
baca slow slow, mesti faham. :)


currently i have no credit and no money. yess. ini betol betol. bukan tipu tipu yaa. kelihatan je macam berduit. kelihatan je lah. tapi tikus pun da buat sarang dalam purse. saye dapat duet pt separoh je wakk. awak dapat full bole la cite. awak lak yang berbaju biru tu yang bukan maen khusyuk baca blog yang tak best ni. parents bagi duet en. parents saya ta mo bagi. saya nak mintak pon segann. hehehe.. menyampah nye ber-saya awak nehh... dan sempat pulakk buat program Bersamamu kat sini.

kepada awak. minta maaf awak di atas perubahan saya. banyak betul kesilapan yang saya dah buat kat awak. kalau awak rasa awaklah orangnya yang saya mohon maaf ni and awak sudi menerima kemaafan ini terimalah tanpa banyak soal. nanti saya tertarik balik pulak maaf ni. joking joking. andd kalau tiba tiba, kalaulah kan. saya okey je time tu dengan awak, jangan soal soal gakk or berbicara hal tersebot. tahuuu. err... ber-awak saya lagi. skema bebenor. skema ke? gedik? ke skedik?

skema + gedik = skedik

huahua.. menteraborkan bahasa sendirik nombor satu. betollah aku kena terbitkan kamus sendiri. =.='

notes to my three beloved younger sister Ain, Didi, Aishah:
silalah siapkan kerja sekolah and kerja tusyen anda kalau nak menelaah blogg kakak ni yeee.

okey la. nak buat keje. bole tido cepat malam ni. sekarang selalu tak cukup tido.


No comments: