April 20, 2011

a moment to remember.

have u ever watch this korea movie title 'A moment to remember' ? ta penah lagi ? cerita nie dah lame, 2004 tapi baru haritu aku tengok. this movie really really touch me and i want to watch it again but i have to study so terpaksa tangguhkan. camne yek nak terangkan apa yang tersentuh sangad dengan cerita nie. korang try la tonton sendirik. baru paham. :) memang lah tak de mamat korea ensem and comel dalam cerita nie tapi mesej yang korang dapat dari cerita nie teramat mahal value-nye. bagi aku mahal lah and aku tak pernah tengok lagi kisah macam nie. aku  tengok nie pun secara tak sengaja. ingat cerita ape lahh en. naseb baek bestt and sweet sangad.

6 comments:

mR. pErspicaciOus said...

cter korea..
eeeuuuwww....
i dah jemu...

Aqilah Lala said...

try la tgk dulu.
bru bole ckp euww or uwaaah.
haha! ;DD

AdeQ Nasuha said...

salam..suke2..tpi tgk yg BI version..agak sedih gak la citer die.tpi sgt sweet..like both of u.. =)

Aqilah Lala said...

kumsalam.BI version? i didnt know there it. kena tengok gak neh. sweet kah? haha.. ;D

Bubbleqa ♥ said...

kite dah lame dah tgk cite nie. awal tahun lepas, hehe. best. nanes, wuu. haha.

Aqilah Lala said...

sama laa nanges tgk citer neyy. tesentoh jiwa dan kalbu. haha.. :)