February 23, 2011

Semua orang jeles.

selepas habes kelas berjalan dengan agak lajuu ke unit keselamatan untuk membuad laporan, mengharungi hujan yang agak lebat pada haritu membayar duet kepada bendahari di HEP dan menunggu selama dua hari untuk menunggu pejabat kad pintar di buka akhirnya aku dapat. aku dapat kad Matriks baru! yeayy! semua orang jeles sebab gambar aku yang lebih senonoh daripada dieorang. almaklumlah. kad matriks dieorang gambar ditangkap ketika minggu orientasi. 

dengan muke penad + ta cukup tidoo + ta berbedak, hasilnya gambar pada kad matriks burokk

aku pulak entah macam mana kad matriks boleh hilang masa balek cuti haritu. so buad la yang baru daripada nanti kena denda 50 hengget dengan pak guard. grrr... yang bestnya lagi haritu tangkap gambar, haritu gak aku dapat kad matriks aku. best en? best en? so bole la tacap muke tu duluu. pakai bedak tebal tebal. hahaha.. melebih. bukan aku nak pegi interview jadik model ponn. model? one day kot. mesti korang cakap, euuwwww...  haha! okey. dah dah. teringad lak aku video kat u-tube the one yang about, 'euuww' tu. hahaha!  ;DD just kidding.

anyway. i'm missing someone right now. 
          i don't know why. i think i maybe.. falling for u..
 opss. ternyanyi lagu colbie caillat lak. :)

No comments: