February 15, 2011

Confession

Roommates aku cakap apa yang aku lalui sekarang memang dah boleh dibuat novel daa. yupp. dengar tu.
N O V E L. 
penuh dengan konflik. dilemma. drama tak berapa sangad lah tapi ade lah jugakkan.

semalam, eh bukan semalam je. 3 malam yang lepas is like malam yang sangat  happy. yelahh. aku nie dah lame tak rasa happy en. asyik sedihh je. buat muke seposen tiap-tiap hari. orang tengok pon naek lemauu. ape yang aku tulis kat blog before this pon orang mesti akan cakap, apahal minah nie nak besedih je? ta de mood laen ke? dah lama dah pon diri ini men-single-kan diri. masa single mula-mula memang best.

Pagi     ; dimulakan dengan senyuman sebab dapat tidur yang cukop.
Malam ; seronoknya tak ada orang kacau memalam bebute neyy. boleh tidor on time.

lepas da lama tuu.

Pagi     ; ta de sape ke nak maen mesej dengan aku? bosan lak kredit ta abes-abes.
Malam ; mintak roommates hantar mesej kat handphone even duduk dalam satu bilik sebab kebosanan tahap     melampau.

hahaha. aku ta de la segile yang teramat gile macam tu. still boleh control. apa-ada-hal? tak mati pon cumaa.. aku dah kira-kira dah.

"Next year aku masok 20. Sekarang pon still tidak berpunya or in another word SINGLE. Kalau aku kawan dengan someone now it's like mengambil masa dalam sebulan untuk terima die more than friend. Lepastu jadi la teman yang mesra untuk tigaa ke empat taon. Kalau bertahan hubungannya kawen dalam umor dua puloh empatt. Kalau tak kawen menjelang umur 25 tahun. Alamakk. Macam dah tua gila rasanye mase tu. Sedara pon tak henti-henti bertanya, bila nak kawen? bila macik Limah na merasa nasik minyak nie? huhuee.. tension bole jadik gile."

Aku nak buad pengakuan yang tak-berapa-nak-berani-mati nie. Memang aku tengah berkawan with someone sekarang. Tapi banyak benda yang aku pikir sebelom dapat terima seseorang tu. Memang senang untuk membalas dengan berkata, "Ya, saya nak jadi gf u." Tapi sekarang aku terlalu mengambil serius dengan ayat tu. Leceh en?

No comments: