January 21, 2011

Prank call

da lame rasenye ta update blog nie. well, actually i just got a prank call from my ex-officemate. memang jahad gile dieorang tuu. so, here's the dialog;

Him: Hello, ini Nor Aqilah Bt ....
Me: Yea, saya.
Him: Awak maseh belajar di .... ke?
Me: A'ah. Kenapa yea?
Him: Saya mendapat laporan saman awak berpakaian sexy di U....
Me: Hah?! sexy? saman? memang ada dapat. Tapi tak de lah sexy.
Him: Habis saman apa yang awak dapat tu?
Me: Seluar ketat je.
Him: Habes ketat tu bukan sexy ke? <--kerek gile.
Me: Mana ada lah. Sebab baju saya labuh melepasi punggung. Rasanya istilah sexy tu agak keterlaluan sangat. <-- menjawab
Him: Habes kalau kena angin, awak tak rasa nampak punggung awak tu?
Me: Tak ada lah. Sebab baju saya labuh.
Him: Awak nie... Awak tahu ta saya terima banyak saman pasal pemakaian awak. Awak perlu datang ke unit keselamatan.
Me: Unit keselamatan?
Him: Yea, untuk bayar saman awak. Habis selama nie awak bayar saman awak kat mana?
Me: Kena bayar ke? sebab saya tak diberitahu langsung pasal pembayaran nie.
Him: Awak kena bayar saman. Sekarang saya nak awak datang ke unit keselamatan.
Me: Unit keselamatan? kat mana?
Him: Unit keselamatan di Ctalia.
Me: Aaaa! Jahad gile korang nie!

So, itu lah dialog nye. Tak pernah aku kena macam tu. Na pucat gak muka aku bila dapat tau pasal saman tu. He said, he just want to contact with anak2 buah company. Rakan seperjuangan pun turut kena prank. Memang terok ar dieorang tuu. Eish.. HAHA! padan dengan muka kau qila.

No comments: