January 31, 2011

the first time when i watched M'sia Project Runaway. I have noticed this guy from the first time i watch the reality tv program. Then when he made it to be the finalist, I really hoping that he will be the winner but he didn't. The winner is somebody else. I don't even heard his name after he win the P.R. competition.
After that, I searched for his name in google and found his blog. So, I followed his blog and try to check out everything that he has posted on his blog. His design, life.
All the vintage design. Babe. It is one of my favorite theme. His design is really stunning and i really like it! nope. wrong word. i LOVE it! that's all i can do. to buy his design or maybe rent it make me wondering, i don't have much money and where the hell i want to wear all his incredibly amazing and stunning dress? what i'm trying to push here is, even i didn't wear ur dress, i am ur FAN! congratulations for all ur glory HATTA DOLMAT! keep it up!

January 21, 2011

Prank call

da lame rasenye ta update blog nie. well, actually i just got a prank call from my ex-officemate. memang jahad gile dieorang tuu. so, here's the dialog;

Him: Hello, ini Nor Aqilah Bt ....
Me: Yea, saya.
Him: Awak maseh belajar di .... ke?
Me: A'ah. Kenapa yea?
Him: Saya mendapat laporan saman awak berpakaian sexy di U....
Me: Hah?! sexy? saman? memang ada dapat. Tapi tak de lah sexy.
Him: Habis saman apa yang awak dapat tu?
Me: Seluar ketat je.
Him: Habes ketat tu bukan sexy ke? <--kerek gile.
Me: Mana ada lah. Sebab baju saya labuh melepasi punggung. Rasanya istilah sexy tu agak keterlaluan sangat. <-- menjawab
Him: Habes kalau kena angin, awak tak rasa nampak punggung awak tu?
Me: Tak ada lah. Sebab baju saya labuh.
Him: Awak nie... Awak tahu ta saya terima banyak saman pasal pemakaian awak. Awak perlu datang ke unit keselamatan.
Me: Unit keselamatan?
Him: Yea, untuk bayar saman awak. Habis selama nie awak bayar saman awak kat mana?
Me: Kena bayar ke? sebab saya tak diberitahu langsung pasal pembayaran nie.
Him: Awak kena bayar saman. Sekarang saya nak awak datang ke unit keselamatan.
Me: Unit keselamatan? kat mana?
Him: Unit keselamatan di Ctalia.
Me: Aaaa! Jahad gile korang nie!

So, itu lah dialog nye. Tak pernah aku kena macam tu. Na pucat gak muka aku bila dapat tau pasal saman tu. He said, he just want to contact with anak2 buah company. Rakan seperjuangan pun turut kena prank. Memang terok ar dieorang tuu. Eish.. HAHA! padan dengan muka kau qila.