June 6, 2010

ade sesuatu yang terjadi.
aku sangat tak tahu pada siape aku nak bagitahu.
sebab benda nie tak de sorang pon tahu.
then aku teros cerita dekat kak emma dengan kak aina.
just two of them.
aku ingat tak de sape mendengar, rupenye ade yang aku tak nampak maybe mendengar ape yang aku cerita.
kak emma pelik dengan aku sebab aku langsong tak nampak sedih
"pelik akak.hang langsong tak sedih yeah.."
"nak sedih buat ape pun.sebab qila dah lama pon mengagak benda tu."
buat ape aku nak meraung?

yup.memang aku dah agak sangat.
tak sangke ape yang aku rasa selama nie memang betul.
sebab dari kelakuan die pon dah tahu lahh.
aku nie bukan baru hidup sehari dua.
so buat ape aku nak sedih.and buat ape aku nak malu.
die yang patot sedih and malu.
dah la menipu.tudoh orang menipu lepastu buat muke tak bersalah.

die minta maaf kat aku.
aku cume cakap yang aku dah tahu sebelom ade orang bagitahu aku.
tu jee.
dalam hati aku nie memang aku maafkan die.
tapi aku tak berhasrat nak bagi die tahu yang aku maafkan die.
die tak berhak untuk tahu.
and tak berhak untuk rase lega.
kalau itu tujuan die nak minta maaf.untuk rase lega.
malas pon nak gadoh or carik gadoh.
tapi memang aku happy kot sebab sangkaan aku betol.
HAHA!
normal la tu.
da nama pon qila enn.
kekadang tu macam tak de perasaan.
benda yang menimpa aku patotnya sedih aku happy.
gilerrr...

No comments: