June 20, 2010

BBQ nite. 19 June 2010

bangun dari tido semalam aku teros bersiap
shopping2 dekat tesco with bobo,amier ngan ibnu
kiteorang shopping almost 2 hours for our bbq stuff
balek rumah kerja2 maseh diteroskan
buad mashed potatoe and waiting for chicken utk di marinate
duty aku kali nie tak berad sangat berbanding dari our first bbq
tapi time marinate ayam tu
damn!jari aku luke2 terkena tulang ayam and bekas tupperware ayam tu
tapi aku berlagak tough je tak mo tarok plaster walau berdarah

aku okeyy je time na pegi
happy macam biase2
after that mood aku teros tak okey
then yasmin tepon
sukenye aku tapi still mood aku tak okey
sampai dekat tapak bbq tu aku maseh lagi tak okey
tapi bile dah layan2 fyqa,tuan ada,munim,arep,raje ngan dieorang semua tu teros okey la
aku terlupe kejap
seriously aku terlupa.
tapi bile semua dah habes,aku dah balek cuci barang semua
baru aku teringat
"bukan aku sepatutnye marah ke tadi?aku bole lupe?"
eishh..nape la lupe.
then disebabkan aku terpikir je benda tu sampai terbawak dalam tido
aku mimpi member2 office aku maki and kutuk aku
tahu betapa sedih gile aku
but naseb baek tu semua mimpi
kalau memang betul jadi aku tak tahu nak handle macam mane.

bout bbq tu,best kott!
walau api cube maenkan kiteorang but still okey
then at the end of the bbq
mule la ade keje gile budak2 tu
just utk kenangan utk bbq kali nie en.
aku still enjoy
kalau tak, tak la aku sampai bole lupe yang mood aku tak okey
hehe..

No comments: