May 5, 2010

aku dpt UITM Machang,Kelantan.
tak tahu la macam ner keadaan kat sana an.
macam2 cerita dengar pasal U kat sane.
tempuhi je la dgn hati yang tabah..
haha..

tolak tepi cerita tu.
lastly parents aku sebulat suara tak bagi aku ambek lesen.
dah terbatal niat aku na amek lesen kereta dengan motor.
geram memang ta terkire.
dgn rasa ta sehad lagi time tuu.
but then pikir2 balek.
reason merekass memang bole dipakai la.
nanti mcm2 benda na kena pakai duit.
then tibe2 aku dpt tahu,pelajar baru dilarang bawa kenderaan.
okey fine.
aku tak keseorangan.
haha..

aku still dengan akasia fabret aku.
'Adamaya'.
plus lagi satu, 'Puteri Cendana'.
cam menarik citernye walapun aku dpt agak jalan cerita die.
hehe..
yang buat aku tertarik sebab ada Juliana Evans.
comey...

2 comments:

oh MY said...

oh gudluck nnt ! :)

ilalicious said...

tengs teah...
goodluck to u too!
=)