April 23, 2010

semakin.

yeah aku semaken besar.
kau semaken besar?semua orang semaken membesar.
semaken membesar, semaken banyak benda yang perlu dilalui.
semaken membesar, semaken terase berubah perangai nie.
secara am memang orang ta perasan.
"sama je aku tengok budak neh.."
berbeza dengan orang yang kenal rapat dengan kita..

semaken membesar, semaken banyak memory yang sweet2.
dan ta kurang juga yang pahitt gile.
semaken banyak usia seseorang,semaken banyak kebosanan yang pernah dirasa.
dan semaken banyak pengalaman yang digali.

semaken sedih hati ini dibuatnya,
semaken benci dengan hidup nie.
sebab kadang2 dunia macam tak adil.
tapi ianya adil tika orang laen tidak menyedarinya.

semaken, semaken dan semakinnn.

tapi biarlahh semua itu semaken banyak dikongsi dengan orang yang kite sayang.
:)

jangan jadi macam aku.
semaken lama,semaken hilang sifat baik aku.

p/s: bo.maggi mamee slrpp perisa ayam ta sedap lahhh!

2 comments:

oh MY said...

Haha , apelah bo tade taste tul .
Perisa kari berapi lah sedap
hehheh

ilalicious said...

haha..
memang pon.
tapi bgi aku tom yam ar bru sedap ouhhh..
;P