April 16, 2010

korang ada tengok cerita 'i'm not single'?
slot akasia '
adamaya' is totally same jee jalan ceritanya.
yang different-nye cuma jalan ceritanya dipanjangkn lagi.
tapi aku tak tahu nape aku
gelak gile gile semalam tengok cite tu.
maybe sebab da lama tak gelak kot.
so benda yang
tak kelakar jadi kelakar.
haha..
Lisa Surihani dengan Sein.
uhh..comel sangad mereka berdue itu!

sekarang almost everyday aku datang keje pukol 10pagi then balek paleng lewat pukol 5ptg.
ape ntah na jadi.
sepatotnye this months was
my last months kat company nie.
mengikot perancangan la.
tapi nampaknya aku akan panjangkan lagi
because of some reason.
huhueee..

tomorrow terlalu
banyak benda yang aku risaukan, yang aku kena pikir.
tapi aku tak pening laa.
aku dah biase da menghandle benda2 seumpama dengannye.
haha..biase lah sangadd.
kalau
something bad happen.
aku pon tak tahu ape aku akan buad.
berlagak tenang maybe.
tapi aku tak rase aku dapat tenangkan diri ku.
apa-apa hal,we just wait and see..

2 comments:

oh MY said...

like ! <3
anyway , its been realy AWHILE since ur last post qila ! :D

ilalicious said...

yeah
i noe that
the same thing yg jadi tiap hari
so ta tau na tulis ape althought ade a lil bit different
but still same jee la.
hehe. ;D