April 1, 2010

gambar burokk.

aku bukan na cakap gambar nie burok.nie salah 1 gambar yang aku rase ta cacat dan cela la.cume mate pengantin lelaki tersepet akibat cahaya matahari.ini pun aku yang edit.muke berseri je pengantin lelaki.ngehehe..buang duit gile la.rm600 tu macam hasil kerja orang yang tak dibayar kot.gambar semua macam cibai.ta versatile lansong.macam orang ta berpengalaman punye gambar tau ta.geram giler.album kahwin pon macam album beli kat kedai runcit tu ha.adoii.saket mata.kalau macam ni la an.memang kaya aku kalau jadik photographer.
and ade satu gambar tu pengantin perempuan di suro bergayut kat kapal.adeih2..kelakar jee..ta sempat nak upload.nanti wa upload.

No comments: