March 6, 2010

dulu dan esok

kadang2 bila gelap mulai memenuhi hari aku tetiba pulak boleh terpikir, "eh,aku dah susun buku ke belom hah?"
i already finished my school rite.bole la pulak terpikir pasal buku sekola.
hahaha..silly..
kalau sekola dulu,tido lambat boleh balas dendam kat kelas.time cekgu ngajar tido.especially time sejarah dengan BM.
sekarang huh?
ta bole.keje la weh..na kena ketok dengan bos kalu tido.ye la..dulu kalu kat sekola cekgu ketuk,esoknye still pergi sekola.dekat tempat keje,murah rezeki,datang la balek dekat tempat kerja yang sama.kalau tidak mula la.dari satu tempat ke satu tempat menebalkan muka bertanya, "ada keje kosong?"
orang nie tak berani nak menganggur actually.sebab,masa habis macam tu je.kalau keje at least dapat la duit.
itu sebab aku nak keje dengan company nie.aku boleh datang and balek suka hati.kalau keje masok la gaji.kalau ta,ta lah kan.
and another reason aku na keje sebab aku tahu.kalau aku tak keje,dekat rumah tu mana je tempat yang aku nak pergi.duduk depan tv,iklan pergi dapur then kunyah..lepastu cerita habes tukar channel.tukar,tukar ada cerita best!movie!2 jam.amek makanan banyak sikit,makannnnn...nyum,nyum,nyum...
haha!and the same thing kalau aku maen komputer.ta de bezanya la..
da cukop gemok da kot.tidak perlu menambah apa yang tak diperlukan dalam badan.

tak lama lagi nak pergi plkn.haih..spirit nak pergi tu dah hilang dah pon.3 benda je aku dapat kalau pergi sana.
1.pengalaman
2.duit.ta kesa la berapa.redha..acehh..haha!
3.kehitaman pada kulit.
tak pe la.menguatkan tenaga.nanti nak pergi pun kena la kuatkan semangat.mana la tau an ada hikmahnya..

8 comments:

oh MY said...

Goodluck qila . Gona mish u lots .
Eh text me bile da tau date okay?
xoxo

ilalicious said...

aku dapat the third intake!
shittt giler!!!

boan said...

so now u know why im going everywhere jalan2.teka2? XP
haih. hell no im going to stay at home doing nothing for another 3 more month.
tu ah. cm tut jer dpt yg ketiga.
;(

ilalicious said...

cam what?
fuck?
hahaha!
ta yah segan.XD

boan said...

haha.sengal pnye akak cute. XP

oh MY said...

boan dapat plkn gak ke ?
Aku da bese dgn bosan2 ne .
Lgpn selama ni aku lagi xbuat pe kat umah .
Klaw tak dpt matriks aku igt nk blaja buat kek ah
tp kne tgk dulu
One step at a time

ilalicious said...

die dapat..
tu la.
mak aku pon suro aku blaja benda2 bekaitan kemahiran neh.

boan said...

wah blaja2. jgn ta blaja. nnt bole bkk bisnes. ehehe.