February 17, 2010

my darling cousin!

baru aku teringat.
haha!
14 feb lepas wedding sepupu aku,abang jerah and wanie die tu..
memang best gile weh!
buat kat dewan sultan salahudin shah,klang.
memule ingat gerenti panas nanty.
ade air-conditioner wupe nyer..
mewah betol..hahaha...
bukan itu yang nak diceritkan..

14 feb tu gak la dapat jumpe sepupu yang paleng aku sayang,kak yanty!
mase kecik2 die pena jage aku.
tu sayang tuh.
haha!
die dgn husband chinese die ngan anak die yang gile tembam,dylia.
dylia tu di-surrounded by chinese so mase kecik2 die ta pandai langsong cakap melayu.
sampai adek sepupu aku tanye,
"kak yanty,dylia tu pandai ta cakap melayu yeh?die cakap orang puteh je yeh?"
haha!comey gile.
first jumpe agak ta cam la..
then bile dengar suara die yang always soft spoken tu.
tros cam kot.
mane tak nyer,da na dekat 6 tahun ta jumpe.
happy gile!
ape lagi.
aku pon duk berkepit je la dgn die.
hehehe...
ta de la.

hope to see her again! ;)

No comments: