January 15, 2010

the ending

wah!
semalam gile best kot walau un memule ade takot sikit gak la an.
lepas hang out pergi sunway,tengok movie.
it's 'tonton',not 'tengok' aqilah.haha!skema!
tengok citer The Vampire Assistant
i gve 5 star over 5 star!


oke,berbalik kepada ape benda yang takot tu an.
lepas hang balek puncak teros pergi CC bangla tu
sebelom nie,tak de un rase nak tuntut gaji
nie bisikan2 la nie
haha!just joking!
memule berdiri kat luar CC dulu
after a while,that bangla kuar dengan customer die then ternampak kiteorang
2 of my bodyguard and myself.aceh!prasan!
ape lagi,kebetulan pakai highheels so dengan kemasnya langkah di atur (poyo doe! XD)
then mintak la gaji kat die
sebelom nie aku ta ingat pon die kate sehari kerja 12 jam bape ntah die kasi gaji
so sejam singgit enam
die suro aku kire bape jam aku keje
kedekot nak MAMPOS!
aku da kire memang gile betol
die bile tengok total salary aku teros nak kire 3,4 kali
first time la aku wat muke ketat dengan die
langsong tak senyum
ape ntah kate2 yang die tabur dekat kawan2 aku yang still keje kat situ lepas aku blah dari situ
then duit tu ape lagi
belanja la bodyguard makan dengan minum
that's all..

hati berbisik; macam nyesal je ta beli baju tu.hua! (hahaha...len kali pegi na beli gak! XP )

6 comments:

boan said...

haha. skema gler. XP
tu ah. best gile pulak cite vampire assistant! >.<
eyph. u deserved that salary plak. aiya. da keje pnat2. haih.
yup . sumpah kedekut siot bangla tu. -.-"
waa! ta ckp na bli smlm. haih kamo ni. org na blanja smlm tana. atoi. tape2 next time jer lar ea. =>
pape un best giler hang out smlm. thanks awk sbb sudi ikot skali. <3

ilalicious said...

eleh.da pokai un na blaje lagik.

HANArt said...

aik, da benti dh?
waaaaa... nk tgk vamp assistant! tak ajak pon
bobo, pe citer? lame xcontct. lupe kwn dye nie.

boan said...

waaa. dy yg tak contact org. haha!
sori miss anna.. XP
ak sihat saje. duduk kt umah n tido jer keje. tak bekerja un. hehe .

ilalicious said...

a'ah..
benty sude
keje kat tempt laen pulak
and aku rse mak kau da bgitau kau aku keje kat ner
hehe...
ko per citer anna?
dok umah je gak ke?
btw,citer tu best!
muahaha!

HANArts said...

bobo sombong dowh..
aku penganggur. mne de duit nk topup.
haha.
aku nk keje, mak x kasi lak.
dok umah, mkn, tido.
nk keluar, mintak mak duit. adoiyai