December 30, 2009

besar problem babe.

aku sekarang tengah try ta nak asyik online je
tapi ade 1 masalah
masalah besar babe
kalau aku stop sentoh pc aku nie
masalah besar tu muncul.
begini al-kisahnya
duk depan tb,layan cerita best
uuu...
movie kartun pun bantai layan gak
yang latest movie yang best apa lagi
AVATAR la babe.
kalau tengok movie kat tb lak.
okelah..tengok dengan setekun-tekunnye.(kalaulah aku bile blaja macam tu gak kan best.)
bile time iklan tetibe satu bisikan menerjah telinge
bagai satu bisikan setan yang lemah untuk ditepis.
"ade benda untuk dikunyah tak?"
bagai badanku di pam-pam
hahaha....
larilah orang tu pasni...
nak try stop tak bole babe.
kat rumah nie yang masak aku.
so tukang rase aku lah.
bile dah sedap tu,ape lagi.
bantai makan la an.
nak pose tapi kesian la kat mak aku kene bangun awal pagi masak kalu aku tak masak.
tetibe teringat 1 iklan nie.
"shake it!shake it!shake it!"
hahaha!

No comments: