October 1, 2009

siap ko.haha!

akhirnye tibalah 1 Oct.hahak!ye la.beday orang tu.aritu hampir kantoi birthday present.hairul la nie. =P .lepas tu kat sekola,beday boy tu tanye la."berape nie?"die tunjuk kat present tu. "owh,2 benda" presentnye ade 2,cakap la 2.die tanye,berape harge?aa!mane bole bagi tau.si hairul dengan excited gile sebab die suke dengan present aku tu teros bagitahu."ha,besenye benda nie die jual 80rm,kalu ade discount 40rm cam tu.aku da bese pegi butik die"sengal gile la hairul.haha!cam na pukol2 je die.

sekolah tadi just fine.serupa cam ta dtg kot.tapi sebab ade birthday orang tu an.rahsia2.haha!padehal terang,tang,tang dekat post sebelom nie.Happy Birthday sekali lagi atok! X}.berbalek cerita tadi an.budak2 kelas aku sume haih..ta bole di zahir dengan kate2.cam da abes sekola je.melalak depan kelas.dengan daos nye nyanyi lagu 'can mali can',nyanyi lagu negaraku dekat koridor kelas.haih..maaf la.saye budak baru je kat 5SN2 tu.haha!teros ta ngaku.next week ade gerak gempur lak.padahal baru je sebelom raye aritu abes trial.

kelmarin tetibe ade 1 private number nie call aku.aku cam, 'ait,sape punye numbe yg private nie'.aku angkat then budak nie tanye,"nie ila ke?".oke,sah dak mespes nie."hah.nape?nie sape?"
"nie kawan shah" kureng ajo punye shah.sesuke ati aje bagi numbe aku kat org len.siap kau mamat.aku dtg kat u ko nanti.selamat budak tu baek.die tau aku cam mara je tros say sorry.shit gile!haha!
pastu member yang laen lak.serentak sampai 2 orang at the same day.
"ila,i lost ur number.bole bagi ta?"
bloody shit nye budak.haha!senang2 je minta lepas da ilangkan.seb baek aku 'baek'.bagi la an.ilyas,tau u gerenti bace nie.dont worry ma.tarak mara lorh.ngee~ X}
erm..cam ta de motif je aku cite benda nie.XD

No comments: