October 8, 2009

Happy Birthday Yacemin!

esok 9 October.Besday Yacemin!yey!still ingat lagi masa form 2 taon 2006.memang taon yang gile best sebab kitaorang sume bole dikatakan sekepale ar.nakal tahap maksimum.lepastu mase tu tengah gile lagu 'My Heart'.suro Yasmin nyanyi.God!gile sedap sore Yasmin!jelez!
taon 2006 tu gak la baru kawan dengan Yasmin.
tapi start taon lepas baru kitaorang jadi bestfriend.and taon lepas gak la baru tau perangai Yasmin tu.astagha..memang..ish...haha!babe!kitaorang same je perangai pulak.cume kekadang Min telebih dos la dari aku.hehe!tapi die perasan bile die telebih.aku ta de masalah un bile die cam tu.janji die happy!

na dapat member cam Yasmin?memang ta leh di cari ganti la.bagi aku.sebab aku un da terlalu lame dengan Yasmin.da tau da die macam mane.da bole kawen un dengan die.cam laki bini da.haha!
kalau gelak pasal benda bengong
2.meh,bagi kat kitaorang.gerenti ta leh benti punye.benda kecik2 un kekadang kitaorang layan gelak gak.orang pandang semacam wat bodo je.bukan pinjam tekak dieorang un kitaorang na gelak.

dulu memang la aku selalu mara die.hihi.min un baru cakap tadi.aku selalu mara die.sorry sayang!die sendiri cakap aku cepat mara.na wat cam ner an.then aku selalu bengang kat orang la.yang kena selalunya min la an. XP keshian die..

yasmin comel gile!die baek and suke gelak.tapi ta suke bile tengok die nanges.rse na belasah je sape yang wat die macam tu.aku la tu an.haha!die chubby.best bile pelok die.apatah lagi bile buat bantal.hehe..die tiap
2 ari bawak air gi sekola.kekadang kalu die ta na makan time rehat aku pakse gak die makan.haha!jahat gile an aku nie.

anyway Yasmin,I wanna say

HAPPY BIRTHDAY SAYANG!

sayang die ketat2!
may Allah bless you
comel2 senantiasa!
jangan benti gelak
kalau sedih jangan simpan sendiri
kalau happy jangan senyum sendiri2
kalau rase na teman,i'm here for u
kalau orang buat jahat dekat min bagitahu qila
jangan nakal2
always remember me
and remember,anum tu sayang nombo 2,orang ni ha sayang nombo 1.jangan tetukar pulak.





3 comments:

a.n.n.a. said...

eh eh, pehal comey sgt muke budak tuh? tu tu! yg gmba no. 2 tu.
hehe

selamat hari jadi!
happy birthday to you!
¡feliz cumpleaños!
생일 축하 합니다!
alles Gute zum Geburtstag!

=D

p/s : qila, kaw xjemput aku dtg uma kaw,cmner aku nk dtg? maloooo lah

oh MY said...

Haah comey doe yasmin !

Princessila said...

aku ajak ko la anna
die yg kate ta kompem
ceh!haha!